ADVENTURE WORLD Park Branding

アドベンチャーワールド 2022

ADVENTURE WORLD Park Branding

アドベンチャーワールド 2022

南紀白浜にある複合型アミューズメントパーク「ADVENTURE WORLD」のリブランディングプロジェクトを2021年3月から手掛ける。
その第一弾としてパーク内のすべての動物達(122種)をイラスト化し、
パーク内のサイン・コミュニケーションツールを統一化!多種多様な動物たちの個性を余すことなく表現。来場者がお気に入りの動物と出会うきっかけを生み出していく。THE DAYはすべてのアクションをプロデュース・ディレクション。

Since March 2021, THE DAY has been working on a rebranding project for the amusement park "ADVENTURE WORLD" in Nanki Shirahama. As the first step, all animals (122 species) in the park are illustrated and signs and communication tools are unified in the park! It expresses the individuality of a wide variety of animals. We will create opportunities for visitors to meet their favorite animals. THE DAY produced and directed all of the actions for the park..

Staff List

Creative Director / Hiroki Aoyama
Art Director / Hirofumi Nakajima
Copywriter / Taishiro Kato
Illustrator/ Toshiyuki Fukuda (Freelance)
Producer / Kae Muraoka
Project Designer / Hiroki Aoyama